Reducere!

Influență socială și schimbare socială

35,59 lei 25,00 lei

Cod Produs: 9789734619566 Categorii: ,

Descriere

În ciuda presiunilor sociale de uniformizare a gândirii, gusturilor şi comportamentelor, indivizii şi grupurile reuşesc nu doar le reziste, ci şi creeze noi moduri de a percepe lumea, de a gândi şi de a acţiona. Mai mult, reuşesc -i facă şi pe alţii le accepte. În explicarea acestor fenomene, tipul de relaţie lacare se recurge este cel de influenţă. Noutatea lucrării lui Serge Moscovici constă în primul rînd într-o radicală schimbare de perspectiva: societatea nu mai este privită din punctul de vedere al majorităţii, al dominantilor, ci din cel al minorităţii, al dominaţilor. Dacă înainte psihologia influenţei sociale a fost una a majorităţii şi a autorităţii menite o reprezinte, ceea ce se propune acum este o psihologie a influenţei sociale care fie şi o psihologie a minorităţilor, văzute surse de inovaţie şi de schimbare socială. O carte de referinţă pentru studenţii şi profesorii de la facultăţile de psihologie, în special pentru cei interesaţi de psihologia socială.

Recenzii

Nu există încă recenzii.

Numai clienți autentificați care au cumpărat acest produs pot scrie o recenzie.