Reducere!

Psihosociologia publicității: despre reclamele vizuale

25,96 lei 10,00 lei

Cod Produs: 9789734618064 Categorii: ,

Descriere

Psihosociologia este un domeniu care are o contribuţie esenţială în studiul comunicării persuasive şi în construirea mesajelor publicitare. Volumul îşi propune -i familiarizeze pe studenţi cu principalele teorii psihosociologice clasice şi moderne ce au aplicabilitate directă în publicitate, precum şi dezvolte abilităţile de lucru cu aceste teorii pentru crearea unor mesaje, campanii sau strategii publicitare. Numeroase imagini şi exemple elocvente din domeniul advertisingului ilustreazănoţiunile teoretice, facilitînd însuşirea acestora şi oferind celor interesaţi baza practică necesară. Informaţiile de ultima ora prezentate sînt utile şi specialiştilor în ştiinţele socioumane şi în ştiinţele comunicării, contribuind la o mai bunăînţelegere a influenţei mass-mediei asupra societăţii şi, în consecinţă, la elaborarea unor mesaje publicitare mai eficiente.

Recenzii

Nu există încă recenzii.

Numai clienți autentificați care au cumpărat acest produs pot scrie o recenzie.